Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Wednesday, July 6, 2011

call from ump

actually ,aku teruja sangat bile dapat call dari UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG..
pihak u tu kate aku short list untuk ditawarkan .
aduhh ,aku berdebar-debar sangat nak taw same ade aku dapat further study ke tak...
huuu...panggilan yang aku terima belum beri jawapan confirm .
aish...harapharap la dapat tawaran.
aik ?
aku nak blajo lagi ke ?
macam tak caye jek..haha .
time dip pon da maen maen ,inikan degree ?huhh,
takpe.aku cube usaha.
lagi lagi bile ade someone ni die samesame partime ngan aku.
die banyak sangat bagi nasihat.
abes je dip ni jangan leka.
memang.aku tersentuh sangat dgn pesan die.
JANGAN LEKA.
that's mean.
aku kene aktif.
aktif memikirkan tentang mase depan aku.
of course my future.
die sekeras kerasnya menggalakkan aku sambung belajar.
die kate budak dip da belambak.
kalau gi interview budak dip berkerumun.
makk aihh ,terase cam kene fikir sejenak.
aku kene cari  'key' diri aku sendiri.
supaya aku boleh teruskan planning seterusnya.
doakan saya....
amin...
tq. ;)

1 comment: