Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, July 21, 2011

mencari

sehingga sekarang.
aku masih mencari.
mencari ape ?ofkos laa cari keje.
haha.rase-rasenye dah lame sangat menganggur.
dok wat partime jek.orang-orang kat EQ pon dah pelik tengok aku ari-ari keje.
dah macam permanent la orang kate.tapi aku waitress la.haha.banquet eq mane ade waitress beb.
pecah tradisi la kalau ade pompuan.
actually ,aku tengah menunggu tuan punye laptop ni datang.
laptop diberi sebenarnya atas urusan kerja tapi aku telah meyelewengkan itu.haha.
taklaa.keje daa siap la bosh.sape suh bagi bodband skali.haha.
kebetulan pulakk bodband aku daa kene barred.haha.tunggu gaji nex week la bayo.haha.
gaji dis week da beli baju raye.haha.amek kaw.gaji almost 300 abes dijoli.haishh.nafsu bershopping.
susah dikawal.
emm...
so ,sekarang aku memang menggila cari keje.asal bukak laptop jer search jawatan kosong.
takpon tengok email mane taw dapat feed back ke.arghhh.....TENSION.
baru la aku tau sekarang ni betapa susahnye bile dah dewasa.
lagi lagi bile time cam sekarang ni.
CARI KERJA.
huhh !memang payah.
gi kedai print resume ngan fotostat all things je dah costing giler.ouchh.
gile ahh.
pos sane.
pos sini.
haha.
da cam jual resume dah aku ni.
campak resume kat sane.
campak resume kat sini..
actually,aku bukan memilih keje.
TAPI ,at least aku nak keje kene mengene ngan kos yang aku blaja.
at least aku ley kumpul pengalaman dalam bidang awam.
and kos yang aku amik sangat meluas.
banyak tempat aku ley apply sebenanye...
itu la.cume lom ade rezeki.
sekarang pon tak banyak bukak jawatan kosong.
aish.tah ape aku merepek ni haa.
haha.
btw,doakan aku ye kalian.
semoga aku dimurahkan rezeki.
amin....
Ya Allah ,permudahkanlah urusanku.

;)

No comments:

Post a Comment