Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Sunday, July 31, 2011

bila terSENTAP

kat mane laa lagi tempat untuk aku bercerita.
kat sini jela.
Ya Allah...aku tak kuat untuk semua ni.
ahh,tibe-tibe aku sedih.
kenape ek.
ahhh...aku sendiri keliru.
aku masih tak bley trime kenyataan ?
ohh tidak !
adakah selama ni aku pretend kuat je ?
sampai bile aku nak macam ni.
masih menjenguk jenguk.
abestu bile orang fikir.
orang mesti fikir aku yang salah.
tapi ari ni betul betul aku nak cakap aku SENTAP sangat sangat.
macam-macam yang bercampur dalam fikiran aku.
perasaan aku macam sedih ke..sentap ke..aku pon tak tau la.
aku ni bukan perempuan yang takde perasaan.
aku ade HATI dan PERASAAN.
human sense la kan.takkan itu semua nak kene mention.
entah la.
ape yang jadi.
aku di dunia ni pon atas ketentuan-Nya.
aku tak pernah mintak jadi camni.
setiap kekurangan aku dah takdir kan.
diri aku...tetap diri aku.
bukan orang laen.
aku boleh pretend steady.
pretend cool.
pretend pro.
tapi sebaliknya macam nak meleleh air mata aku ni.
kawankawan ,
kalau dalam hidup,gurau pon mesti ade batasnye kan.
kene fikir jugakk perasaan orang kan.
entah.
takpelah,aku tak marah pon.
tak simpan dalam hati pon.
cuma terkilan.
dah besar,dah matang fikirfikir laa sendiri.


Ya Allah....kuatkanlah hambamu ini...
amin...
selamat menjalani ibadah puase semua ! ;)

disebabkan esok ramadhan tiba,semoga amalan kita diterima Allah.
beramal laa kita bersam-sama selagi mampu di bulan mulia ini.
di kesempatan ini juga,saya memohon ampun dan maaf.halalkan segalanya.

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment