Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, July 7, 2011

bersyukur

aku rase bersyukur sangat.
sebab ?
aku dikurniakan hidup yang tenang.
bile nak fikir aku susah ,ade org lagi susah dari aku.
aku patut realized ini semua.
memang.
setelah aku fikir sejenak.
dan aku merenung diri.
aku bersyukur sangat....
even belum dapat keje tetap tapi aku mampu cari duit sendiri.
aku nak byr duit motor sendiri.
lagi sikit je nak habis. ;)
bile da habis baru laa lega.
baru rase tak menyusahkan mak lagi.
hiii...
cepatcepat la habis.huhhh !
bile nouvo usang lagi bersawang aku tu dah nak abes bayar.
terfikir sejenak.
if tak dapat tawaran sambung belajar.
nak keje..then ,nak beli kete sendiri.
hee..dah berangan angan.
nak INSPIRA..
tapi mampukah aku ?
tu if tak dapat further study la.
planning hidupku.
if tidak ke sana ,ke sini.
tapi apa apa pon aku dah berusahe,doa dan selebihnya takwakal pada ALLAH..
amin...


;)


No comments:

Post a Comment