Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, July 7, 2011

ditipu,tertipu akibat menipu

saya mintak maaf.
pada siapa ?
pada someone..
saya mintak maaf if selama kita berkawan ,saya ade buat salah.
tak kire dari segi ape pon.
saya mintak maaf.
saya sudah mula rase tali 'kawan' tu dah hambar.
dulu saya ingat die kawan yang saya boleh percaya.
boleh didampingi sebagai kawan bile saya memerlukan.
tapi jangkaan saya salah.
saya seolah olah bersalah kawan dengan die...
kenapa ?
sebab makin hari saya makin serba salah.
dan saya dihantui rase tak tenang sebab ini.
adakah patut...
ohh ,biarlah mase yang menentukan segalanya.
saya sangat tak sangka.
kenapa mesti tipu.
kenapa..
kenapa...
kenapa......
takpe ,jawapan tu tak perlu.
saya tak perlu tau la.
ishh.
kenapa saya sakit sebab ni..
bile fikir hal ni saya sakit.
hai la nasib.
mogamoga mase menentukan segalanya.


No comments:

Post a Comment