Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, June 28, 2011

tiada daya lagi ;(


di saat aku mengarang blog ini aku sedang sangat sedih...
betapa lebat hujan itu begitulah jugak air mata aku...
aku SEDIH sangat arini .
tak taw kenapa arini sentap sangat...
aku da laa PENAT keje...
balik uma kene marah.
kenapakah ?
kau kakak ?
ari2 ko ade jew nak cari pasal ngan aku..
aku kua pagi sampai malam tu aku keje bukan aku gi merayau ngarutngarut atau buat mendemende tak elok.
sumpah !aku keje.
kalau aku tak keje mane aku nak dapat duit ?
kalau kau nak bagi aku duit takpe.
ini dah la aku penat.belum sempat nak mandi da diherdik.
aku SENTAP.
ok.
aku sangat terase.
aku balik keje kau dah tdo ,aku tak pernah kacau kau tdo.
aku boleh amik baju dalam gelap.
tak switch on lampu sebab taknak kacau kau tdo.
tapi kau ade fikir semua tu ?
aku penatpenat keje pon aku ley kemas baju lagi.
kemas bilik.
hari aku tak keje.
aku ley spend time kemas uma.
baju aku jangan diharap la ade org nak tolong basuh.
kau memang tak penah nak tolong.
TAPI aku ?
boleh je basuh baju kau .
kenapa.
sebab kau kakak ?
macam tu ?
aku dah macam menumpang pulak kat uma mak aku sendiri...
Ya ALLAH...dugaanmu.......
aku bingung.
aku SEDIH.
rase macam nak cepatcepat dapat keje jauhjauh.
biar la aku tinggal jauh.
jauh dari mak beerti aku takkan susahkan mak lagi.
atau harapharap dapat tawaran sambung degree.
Ya Allah.............
permudahkanlah urusanku.amin..



No comments:

Post a Comment