Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, June 7, 2011

hati ohh hati

sekali dengar cam parah...
uish ,yups !exactly parah...
hahahah...aku tak taw la nak ketawa ke ape sekarang ni...
memang sentap laa..
ntah la...lagi fikir lagi penat...
ape sebenarnye yang aku nak dalam hidup aku sekarang ni sebenarnye...
daa lame tak spend time ngan laptop ,spend time bace newspaper..
duhh ,memang banyak sebenarnye rutin aku before ni diketepikan...
berkorban ?
tanggungjawab ?
kini semuanye di bahu sendiri...
hahahah...sendiri fikir la..
takkan aku nak depend on my mum je kan...
aku pon da abes study...aku pon kene laksanakan tanggungjawab aku..
kene bayar loan study aku tu haaaaaaa...
aishh ,tapem..menghantui aku sehh...
and hidup aku sekarang ??
partime sane dan sini...
haha..sane tu kat mane ?
sini tu kat mane yek ?
hahahahahah...itu semua bagi aku pengalaman...
even susah..even payah....
aku teruskan jugak...
ceh2...ayat tak menahan...
belajar keje camne orang susah keje...
and time tu la aku rase perasaan orang yang bekeje susah and memenatkan ni...
nak mengeluh pon tak boley .
at least aku dapat belajar...
itu di situ...
dan di sini pula...
tempat yang aku sinonim keje...
tapi tak berkenaan lansung ngan kos yang aku amik .haha !
keje sini cam biase jela...
rutin keje yang same...
btw ,aku happy untuk keje yang aku lalui sekarang...
tapi...
tapi....
tapi........
tapi ape tah...
susah nak uungkap .
sebab tu la entry aku kali ni bertajuk 'hati ohh hati'..........
aishh..
susah kan..
aku tak happy ke ?
aku terase ke ?
aku penat ke ?
ape sebenarnye ?
aku ni memerangkap hati sendiri ke ?
aduhh...
serious takley nak fikir...
keje...
sambung belajar...
result tawaran upu ?
tu ke yang aku risaukan sebenarnye ?
ntah laaa...
penat dah fikir...
hati kering suda !
buat tepu jek kan...da slalu wat pon..
haha !
aku memang camtu...
ade masalah ke...
sedih ke...
hati kering jek....
buat-buat macam takde boley kan........

(",)

bye..
see yeah !

No comments:

Post a Comment