Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, May 17, 2011

tanggal 16 mei 2011


nak taw tak nape saya mention tarikh 16 mei ??
actually date tuu keputusan rasmi pointer aku sem ni kuar.....
waduhwaduh .aku kaget !
Ya Allah aku terkejut sangat.pointer sem ni merundum bedebush !tak sangka...
tapi ape nak cakap lagi.mende da jadi kan.yang penting usaha sudah,doa juga sudah diiringi dengan tawakal.
Alhamdulillah semua lulus...............
syukur sangatsangat......
dapat jugak konvo dengan rakan seperjuangan ku.
korang ,aku tak sabar nak  naek atas stage tuu..
aku penah naek dua kali jek.haha !
tiga tahun blajo penah naek pentas amik adiah dua kali je kottt.huhu.
takpelah ,at  least it will be my meaningful moment.
dan aku sangat hampa.
dengan sikap seseorang yang sangat saya hormati.
aishhh.nak cakap pon sebesalah...
nanti dikatekan mengungkit pulakk kan.
tapi sakit  hati.
ade ke patut bagi aku 3.0..
mane janji-janji ?
if ikut cakap die ,die akan bg A..
by mean  4 flat laa kan.
so ,what his reason ?
tak faham la.
naseb baek die lecturer.
merangkap guru jugek kan.
kene la respect.
paling tak pon kene la REDHA.
ya.aku redha.
tapi kadangkadang ia bermain di fikiran.
da la mata jam kredit besar.
effect kot pointer aku.
bukan nak mengungkit la,tapi about 800rm kot berabeh utk project.
ciss ,semua assignment.bulian.macam-macam lagi la telah dilaksanakan dengan baek dan terhormat.
then ,how all this can happen pon aku tak taw.
musykil .
request banyak.
nak bbq untuk kawan-kawan die la.
nak makan itu la.
nak itu,ini.
kemas bilik die.
tolong pindah barang time kene pindah  office.
mak oii ,
naseb baek   beliau seorang penyelia projek aku.
kalau tak lantak pi laa kat die.
saboo jela.
haaaaaaaaaaaaa...
itu la serba sedikit.
luahan geram.
memang sangat geram sebenarnye.
uhh,that's all.

(",)

No comments:

Post a Comment