Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Sunday, May 1, 2011

byebye politeknik merlimau !

Finally ,almost 3 years aku berada di politenik merlimau and lastly aku telah tamatkan pengajian ku !semua rutin attend class ,assignment and so on telah berakhir setelah 3 tahun aku berjuang untuk mendapatkan secebis DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM ini .tak sangka aku dah pun tinggalkan politeknik ku tersayang .aku akan ke sane lagi for my GRADUATION DAY !InsyaAllah...kenangan sewaktu belajar memang terlalu banyak……memang banyak sangat…sampai satu mase aku sangat sedih untuk tinggalkan sume ni…kawankawan ,classmates ,lecturer ,and kehidupan bebas semasa belajar ni..hahaha…sangat seronok .amat sukar digambarkan…since sem dua dok uma sewa..lagi plak dapat motor .memang gigil jela kaki ni..betape nakalnye saya tidak tercakap .HAHA !tuu sume pengalaman…macam-macam la .overnite kat pantai putri ,lari zuup2 dari polis (sebab time tuu lessen L tapi bawak member)..haha..kuar tengok movie setiap ari khamis malam ngn housemates aku yang giler2 tuu..berebut seat movie..karoke !hahaha….seronok sangat…pasni sure aku rindu semua tuu .CONFIRM ! tak tau kenapa berat sangat ati aku ni nak berpisah dengan korang…aku tak akan lupekan korang .aku SAYANG korang !esspecially housemates aku...mai,alin,zima,lijah...tak lupe yinyin ngan yanti gak...alin ,ko byk tolong ajar aku...lagi-lagi time nak dekat final .bile tak faham jek..alin,ni camne ?bile soklan pelik jek..alin ,ni camne ?haha...thanx sangat-sangat...ko banyak sabau jek ngan aku kan..mai ,jah ,zima..thanx gak..menghafal ngn korang..memang tak akan aku lupekan kenangan kite serumah !
then ,setiap ari khamis malam jek kuar ,tengok movie...pastu berlari berebut seat movie..hahaha..kelakar la .takley lupe !even sekejap aku serumah n rapat ngan korang tapi seketika tuu laa yang amat bermakna...KENANGAN !
halalkan segalanye okay..termakan ke..terpakai ke..terambil ke...aku MINTAK MAAF n halalkan okay .if aku ade wat salah ngn korang...terlebih gurau ke...terkurang gurau ke..haha..ade plak terkurang gurau dalam kamus idup aku ni....tertunjal pale korang ke...tuu sume aku bukan sengaja tapi memang habit .HAHA !sape suh korang wat aku marah or nganjing aku..yang slalu kene tunjal pale ngan aku da tentu laa org ni kaco aku..fahmi,israq n raihan yang pelat lagi gemuk..hahaha...
AKU MINTAK MAAF yee kawankawan...........
korang memang terbaekkkk di hatiku..
ceh2....



No comments:

Post a Comment