Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Friday, August 26, 2011

tak sabar² woiiii


haaa...inilah gelagat di convocation day..
wahh !teruja...
tak sabar........
itulah perasaan aku.
membuak-buak menunggu hari 24 September 2011 nanti.


tengoklah ni.
betape gembiranya seseorang student bila dah grad !
ishh,jelesnye tengok dorang baling topi tu..
tapi malangnya aku baru dip mane ade pakai convocation hat tuu.
nanti nak baling ape time bergambar ngan classmates aku ??
haha..takpelah ,tuu kene tunggu degree laa.
aishh ,teringin sangat nak grad pakai hat tuu...

oleh sebab aku terlalu rindu dengan CLASSMATES aku !
hope kite dapat jumpe pada hari kite ni k guys...
aku taw korang sume ni GILE candid.
tengoklah camne nanti.


jambangan bunga ?


cantiknyeeeee !
uihh ,siapa nak hadiahkan ni ?
hemm.. :(
cam takdee je kan..
if takde lepas majlis tuu aku terus balikk laa kan.
yelah ,aku bukan macam orang lain..
disayangi..

ahh ,SENTAP la pulakk dengar ayat sendiri..
takpe takpe
behave ika !

kita teruskan ,


yeaahhhh ,inilah dewan yang gah di politeknik ku !
amat membanggakan..
politeknik merlimau mampu build satu dewan yang agakk besar untuk menanggung pelajar yang ramai di hari konvokesyen setiap sem .weee ~
rinduuu
selalu inilah dewan aku jawab final exam.
hehe..
kali ini aku datang ke sini semula untuk menyambut segulung diploma.
waaaaaahhhhhhh !
kali kedua jumpe pengarah di atas pentas.
before ni akj tapi pun sekali je.
tapi oklah kann..
congrats untuk diri sendiri.heee ;)



POLITEKNIK MERLIMAU MELAKA
ucapan yang tak terhingga kepada awakk !
hee...
tungguuuuu !
saya akan datang jika tiada aral melintang pada 23&24 September 2011..
jika dipanjangkan umur ,ade rezeki bertemulah kita yek kawankawan....

DKA1A..permulaan hidup di institusi pengajian tinggi.agak kekok jugakk mulemule.
DKA2A..mula merasa selesa tambah pulakk dah bebas dok uma sewa.peljaran meningkat pada sem ini. ❤
DKA3A..sem yang sempoi dan seronok..makin rapat dengan classmates !
DKA5A..dugaan demi dugaan kelas kami hadapi...tapi kami tetap steady !
DKA6A..disaat akhir tentulah kami semakin akrab ,rapat dan seronok berkawan..belajar ,belajar dan belajar seterusnya berusaha untuk dapat lulus supaya dapat grad samesame ;)

kenangan bersama korang memang banyak sangat !
ahh ,rindu kat suasana class..
rindu bile begaduh time presentation.haha !korang suke ngelat.
rindu nak bergurau dengan korang time tunggu lecturer masuk class.
haihh ,tak terungkap rindu itu.
see u guys !

❤ u'all.........

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment