Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Monday, August 15, 2011

appreciate


penghargaan,dihargai,berharga dan harga mahal.
hahahaha.tu lah word yang aku nak sebut bile tengok pic ni.hee~
actually pic ni time kami banquet team dihargai dan dibelanje dinner oleh assistant G.M equotarial hotel.
wahh !terharu kan ?
aku ni partime jek tapi turut dijemput.
memang terharu da teruja sangat.hahahaha.
hemm..tambahan pulak bos cakap F&B manager yang beriya-iya invite kami yang partime ni.
actually ni dinner sempena ucapan terima kasih pada banquet staff.
tapi oleh sebab aku,mid and tika ialah muke yang selalu berhempas-pulas bekerje.
haha.poyo la pulakk kan.
tapi takpe..aku seronok sangat.
terus terang ,even macam-macam masalah kat eq tapi aku still happy keje situ.
sometimes memang la ade je dugaan.
tapi aku tetap rase selesa keje kat situ.wahh ,fantastik !
hehe...

sekian sahaje yang saya nak share.
experience.memories.moremoremore.

tengkiyu....

◕‿◕


No comments:

Post a Comment