Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Wednesday, August 3, 2011

interview part 2


haaa...gambar ni je dah cukup menggambarkan perasaan aku sekarang ni.
ouhh ,sangat NERVOUS.
kenape aku nervous ?
sebab esok adalah hari untuk aku di'interview' buat kali kedua dalam hidup aku.
yang first before ni aku redah dengan slumbernye...haha.
ditanya,menjawab.itu saja.
before ni interview kat INDAH WATER cyberjaya branch...
kali ni kat MELAKA.
wah...harapharap ade rezeki.
yang jawatan kosong kat kl tu kak ina tak bagi pegi...
sebab mak tak bagi aku gi jauh lagi.
belum sampai masa katenye..
lagipun aku belum ade kete..
nak gune motor susah.
sebab jawatan tu memerlukan ke sane ke sini...
menurut bos yang interview aku tu ,setiap hari aku kene pegi 5 site...
wahhh...banyak tu.
then balik office wat report.
mencabar kan ?
and sometime kene jumpe client or kontraktor.lagi pulak kat kl..
if aku terima,aku akan ditempatkan either di cheras or bangi..
memang mencabar bagi aku kalau nak sahut cabaran tu.
takpe InsyaALLAH ,satu hari nanti aku akan cuba sahut cabaran tu.
if kat melaka.no hal la !
haha.belagak pulak setan ni.
yela ,if kat melaka senang laa.
melaka bukan besar pon cam kl...
lagipun jalan melaka kire dah expert la.
kalau kat kl mak oihh,mampuih aku nakkkkkkkkkkk....
ni laa contoh orang di'interview'.haha.


dan ni laa lebih kurang same muke cam bos yang interview aku kat cyberjaya aritu...........


ape-ape pon doakan aku ye kalian...
moga-moga aku ketemu rezeki di bulan mulia ni....
Ya Allah ,permudahkanlah urusanku.amin......

;0

No comments:

Post a Comment