Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, August 25, 2011

entry for friend

assalamualaikum..
kawanku ,my friend ,sahabat ,teman..
itu lah word untuk kau seorang kawan aku.
mid..
aku tak kuat untuk luahkan..
tapi,dari ape yang kau luahkan masalah dan sedikit luahan hati kau kat eye on tu..
aku sedikit terfikir.
aku bukanlah kawan yang terbaik kan..
aku bukan macam amoi..
yang bagi respon baek bile kau bercerita.
aku bukanlah pendengar terbaik kan..
tapi aku memberi komen dan respon yang aku rase munasabah.
entahlah..aku bukan taknak bagi cadangan pape or nasihatkan.
tapi ,aku memang tak reti nasihatkan orang dan tu sume kau kene fikir masak2..
tu sume tentang mase depan kite kan..
if kau rase itu yang terbaik,go on..
if kau rase kau kene buat something untuk diri kau,cuba cari..
take time ,
aku rase kau lebih better in make a decision...
so ,no matter lah kau boleh make a right decision..
haha..tetibe rase nak tulis entry pulak.
yang pasal aku tu.
biarlah.aku taknak harap ape-ape.
biar laa ape yang buat selama ni sebagai pertolongan kan..
ok,skrg prinsip 'selagi boleh tolong aku tolong' tuu dah tamat !
aku dah tak free nak menolong lagi.
aku ade komitmen aku sendiri.
terima kasiih jugakk dengar ape yang aku nak luahkan.
memang banyak bende dalam conversation kite kan..
bak kate kau ,pasni kene ubah quotation..
haihh ,InsyaALLAH..
ape-ape pun dugaan or cabaran dalam alam baru ni ,InsyaALLAH aku akan tempuh dengan sabar kan.
aku mesti !hehe...
okla,nak tido..
nanti kite sambung lagi k..



1 comment:

  1. ika...sori giler kalu ak ader ckp bnd yg menyinggung..may b kos yg kite belaja 2 la yg wat ak boley berbalas cakap nan amoi..ak xd niat nak ckp,,ko lemah dalam wat keputusan...bg ak,,ko boley wat,,cume ko dah besa owg decide tok ko...so no matter what,,u r da great der...ak salute kt ko lam senyap...bgsla kalu ko se quatation ko 2 xley gune g...ak xnk ko pnt nan keje ko t...kerja biar cerdek...ok...

    ReplyDelete