Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, August 16, 2011

hari LAHIRku..

hari ini genaplah aku berumur 21 tahun..
dah hari ini jugakklah hari ulangtahun hidupku yang ke 21..
wahh,aku dah 21 tahun ?
tak sangka.rasa macam pantas sungguh masa berlalu.
semuanya berlalu dan dilalui dengan penuh kesabaran.
juga diselangselikan dengan sedikt dugaan yang Allah berikan sekadar untuk menguji hamba Nya...
Ya Allah,Alhamdulillah aku bersyukur sebab masih diberi kesempatan sehingga umur aku ini untuk bernafas.
walaupun aku bukanlah hamba yang perfect.
tapi aku cuba untuk mencorakkan hidupku dengan corak yang cantik-cantik.
InsyaAllah...... ;)

terima kasih sangat sangat aku nak ucapkan pada kawankawan yang menge'wish' bufday aku hari ini.
hadiah yang paling besar dan berharga bagi aku adalah ingatan korang pada aku dan ucapan korang yang mendoakan aku secara tak lansung.
tak gitu ?
kan kan...itulah yang aku nak ucapkan..
TERIMA KASIH !
thanx sangat sangat yang tak terhingga.
TERHARU wehh..

pada family aku jugakk ,thanx...
kak ina kat puchong tu sanggup tunggu kul12 utk wish adik..
kak ina ,thanx sangat sangat....
adik appreciate sangat.kak ina dah banyak sangat berkorban untuk adik.
kak ina laa mak adik no.2 lepas mak.sumpahh !
adik sayang sangat kat kak ina.
kak ina byk sgt tolongg adik.
dari adik sekolah ,masuk poli ,sampai la adik habis belajar pun kak ina yang tlg adik cari keje..
alorhh,meleleh lak air mata aku ni.
kakak sulungku..NORZARINA BT JAMAL...
i love u dear !

makk,thanx jugakk.
mak dah besarkan adik dengan sempurna sampai umur adik 21 tahun mak.
betapa banyak hutang adik dengan mak.
byk sgt duit dah mak spend utk adik..
InsyaAllah nanti adik dah kerja ,adik dah bertemu jodoh pon adik akan balas jasa jasa mak..

abahh..
even abah tak ingat bufday adik takpee.
adik tak amik ati. ;)


itu lah saje untuk entry ni..
tq...
assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment