Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Sunday, April 10, 2011

tersentap

salam...

Ya Allah..arini aku kene tempuh satu dugaan yang sangat berat bagi aku .
jumpe someone yang aku takut sangat nak berhadapan dengan die...emm ,maybe sebab aku wat salah ngan die before ni...at last ,i've been completed my mission .hoho..harap-harap takde laa lagi ape-ape kene mengena lagi ngan die..argh,,,jumpe tadi aku memang rase bersalah sangat-sangat........
memang die tak taw aku wat salah ngan die..camne laa aku nak mintak maaf ??
'SAYA MINTAK MAAF'
aku nak jew ucap camtu kat die tadi..tapi aku tak kuat nak wat bende ni .tapi tadi aku daa pulangkan barang and aku rase aku daa pulang sumenye hak die balik...before ni aku PINJAM jeee...aku rase die baek .hopefully one day nanti aku sempat nak mintak maaf ngan org tuuu...if tak sempat harap-harap dose aku diampunkan.....huuu..;(


menyesal pon tak gune...bende pon daa lepas...
life must go on even what had happen .

go go chayok ika !!!
gugugugu...

heee..

;)

No comments:

Post a Comment