Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Monday, April 11, 2011

ikan buta


....

al-kisah....
tersebut laa kisah sekor ikan yang bute...
sangat kental atinye..
even mate die due2 belah daa takde tapi die cekal gak untuk hidup .dari ikan ni laa aku dapat sedikit ilham supaye bersemangat untuk hidup .even diuji ,even tak sempurna hidup, and even aku tak bahagia...
dan itu lah ketentuan hidup kan..
actually ,ikan ni aku jumpe dalam akuarium kat opis banquet...tah sape nye ikan tah...kat dalam akuarium ni sape jek ley letak ikan dalam tuu..haha...
then, dulu siap ade tabung derma untuk beli makanan ikan-ikan dalam akuarium tuu..HAHA !
if sekarang tataw laa plak camne..
actually ikan ni ain yang snap gmbr die..die suh upload kat fb...emm, bile tengok balik rase interested lak nak bercerite pasal ikan ni..huuu... ;)
and sebab ikan ni jugakk la aku terfikir macam-macam...bayangkan laa ,ikan ni da la due2 mate daa takde tapi ley hidop lagi..pastu die berenang pon terbalik aww..ishh ,ngeri sebenanye...
kentalnye ati ikan tuu..
situasi inilah aku jadikan pengajaran...

at least ,i've learned something .
something weird laa bagi aku cite ni..HAHA !
tapi ia kenyataan .

that's all..

tq !

;)



No comments:

Post a Comment