Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, April 5, 2011

dup...dup..dup...

Huhh….cuak giler time tuu...
haaa...ape yang aku takutkan tuu ??
tak laen tak bukan...my big day untuk sem last nii laa...
my final project presentation day !!!
.
.
.
.
hahhh !!!
itu laa booth kami .nice tak ?last minute punye preparation jek tuu..
.
.
.
pagi yang cuak .hehe..time ni tengah ready2 nak present...tunggu panel penilai !



ni yang nak cite nii..
ALHAMDULILLAH...pada mulanye kami satu group benci ngn produk kami sendiri tapi at last aku BANGGA sangat-sangat ngn projek aku..
huhu..orang nak kate ape pon kate laa kan..
janji feedback dari panel membanggakan..
hehe...produk kami bley diketengahkan dan dikomersialkan...
syukur jugak..part marketing berjalan lancar jugakk...my classmate ,ez berminat nak beli..n paling teruja giler Encik Fazli pon interested nak beli !!
ohh my God !cam tak caye je kan...
kepada my group members :


korang..thanx sangat-sangat for your cooperation with our task !memang sangat teruja laa..korang memang terbaekk !
bangga ngan korang..and sorry if slame kite menjalani task ni aku ade fault k..even kite ade prob before ni...ngan penyelia kite lagi...design produk lagi..proposal kene reject lagi..korang ingat tak sume tuu ?huuu..tu sume cabaran utk kite .
tapi at last kite berjaya jugakk settle kan sume dgn baek..incik Nizam pon suke ngan idea kite padahal mule2 die yang damn .malah die bangga ngan idea kite .heheh...
.
.
.
.
our presentation ??
aku as the first presenter memang cuakk giler bapek ahh..HAHA !
tapi not bad laa..seronok jugakk...
time presentation ari kedua tuu aku takde..;(
tapi bukan takde lansung laa..
pagi tuu kul7.30 aku ade test speaking muet..
hahaha...cite pasal test speaking tuu memang klakar la weyh !
tunggang-langgang aku speaking...
berhabuk-habuk...hoho .
aku doa2 result muet aku ok.hope sgt !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tengok orang kurus makan .hahaha...

.
.
.
.
.
sempat gakk kami berposing2...hahaha..
ni doyok..classmate aku yang biol...huhu..
lex yok eh..hihi !
.
.
.
.
giler .HAHA !

;)

ni time tuan pengarah dgr presentation dari nadir...two words yang aku sangat teruja dari Dr.Arshad...good idea...
hehe..tq Dr.Arshad !



that's all~
luv u'all.... ;0

No comments:

Post a Comment