Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, April 14, 2011

tekanan


exam is arround the corner ?
yups ,disebabkan final exam nak dekat laa aku cam orang dalam gambar ni laa..rase cam nak tido peluk buku jek .HAHA !
klakar...klakar...kui kui kui............



pergh,,nak-nak lak kene time subjek yang banyak teori kene hafal .huishh tension sehh..
memang laa ngantok .hahaha..bantal aku tu haa cam memanggil2 jek..siot !heee.. ;)


da penat study ,ape lagi keje aku ni haa..
login muke buku laa..haha..aku panggil fb muke buku .orang melayu la katekan .HAHA !
bile daa bosan on9 camni laa jadi nyee..
tido atas lappy !gilerr ahh aku ni.....

untuk mendapat keberkatan ,
saya.....
.
.
.
.
.
nak mintak maaf.....
.
.
.
.
.
to everyone...dan kepada sesape jek yang saya pernah buat salah...

SAYA MINTA MAAF...

I'M SORRY....

FORGIVE ME.....

HALALKAN ILMU DAN SEGALANYA YEE...

kepada lecturer-lecturer yang telah banyak memberi ilmu kepada insan ini...

terime kaseh !

thank you !

toceh-toceh !

amat sayang pade sume lecturer yang banyak membantu...hihihi...bodekk pulak !

for sure i will miss u poli and my lecturer.. ;(

ok laaa nak study ni................

njoy ur reading !

;0




No comments:

Post a Comment