Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Friday, April 8, 2011

nothing

oHH tidak !!!
HAHA !actually time aku create entry nii aku baru jek balik dari keje...hoho .berbalik pada habit lame aku..partime !
kali nii aku berbalik ke EQ...hahaha...
daa lame giler tak keje kat EQ tuu..tibe-tibe jadi cuak..bile sampai jek aunty marry merangkap security staff entrance tuu tegur..
'lame tak nampak'..haha...
naek jek opis abg wan ngn fazli ade kat ofis...dowg terus ke tepi bagi jalan kat aku..siot !tuu nak perli laa tu..hahaha..kuar ofis nak amik uniform dgr sore abg boy chef jerit 'woi long time no see'...hahaha...klakar laa .pakcik2 steward lagi tegur camtuu gak..Ah Goh chef main kitchen tuu bile tgk muke aku jek ,'long time no see eh..'huhu....paling takley blah si arip chef nyonya nampak aku kat chump terus tumbuk tangan aku...waa ,ini da lebey ni kann ayep !daa le dulu slalu pijak kaki aku..hahah...haa ,gi briefing lak tgk2 name aku da ade kat assignment table...dapat table vip lak tuu...huuu...sangat teruja..ingat gak dowang kat aku lagi hek ??
tapi bos perli tetap perli laa..hahaha...die ley tanye ni sape ni..i tak kenal laa..siot jek...
oleh kerana arini first day aku masuk keje balik ,aku byk senyap jek laa..al-maklumle..byk budak baru yang aku tak kenal...and paling penting EQ cam daa laen sangat...tak macam dulu kot...emm...pasal tuu lantak la !keje pon ade motif sebenarnye...hahah...akibat terlalu segkek ujung2 sem ni...loan dlm atm memang daa licin abes rr...HAHA !yelaa mane tak nye...duit final project je da brape..bayar itu bayar ini...haishh...asyik mintak mak jek...daa banyak susahkan mak kott...then ,aku decide utk keje EQ semula...hehe !tapi minggu ni jek laa..after ni daa dekat nak final seyh .nak keje pon after final laa .

even aku rase entry kali ni lebih kepada luahan hati..cewahh !
tapi janji aku puas ati...hahahahahahha...

enjoy our reading !

;)

No comments:

Post a Comment