Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, February 17, 2011

ucapan yang tak terungkap

kata-kata memang indah....
.
.
.
.
TAPI dengan perkataan jer kitew boleh memahami makna-maknanye...apa lagi dengan sebaris ayat...jadi ungkapkanlah isi hati dengan menulis sepotong ayat...

........

tadaaaaaaaaaa....

khas buat semua yang sudi membaca....

Ada hal-hal yang tak ingin aku lepaskan...dan orang-orang yang tak ingin aku tinggalkan…Kebahgiaan itu adalah untuk aku yang MENANGIS ,aku yang DISAKITII ,aku yang telah MENCARI dan aku yang telah MENCUBA…Dan kerana aku bisa menghargai betapa pentingnya dia yang telah menyentuh kehidupan aku…CINTA yang AGUNG, adalah ketika aku menitiskan air mata dan MASIH peduli terhadap dia ,ketika dia tidak mempedulikan aku dan aku MASIH menunggunya dgn SETIA, ketika dia mulai mencintai orang lain dan aku masih bisa tersenyum dan berkata ‘AKU TURUT BERBAHAGIA UNTUKMU’ bukanlah bagaimana aku melupakan, melainkan bagaimana aku memaafkan..bukanlah bagaimana aku mendengarkan, melainkan bagaimana aku mengerti...bukanlah apa yang aku lihat ,melainkan apa yang aku rasakan...bukanlah bagaimana aku melepaskan ,melainkan bagaimana aku bertahan...akan tiba saatnya dimana aku harus berhenti mencintai dia bukan  kerana dia berhenti mencintai aku, melainkan kerana aku menyedari bahawa dia akan lebih gembira  apabila aku melepaskannya...Maafkan aku jika selama ini aku menyayangimu tanpa keizinanmu....

gambar sekadar hiasan...hahaha...suke sangat gambar-gambar camni...

; 0

tq !!!

No comments:

Post a Comment