Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Wednesday, February 9, 2011

celebrating mid's bufday !

sukenye time nih....ni jew yang termampu untuk kau mid...
.
.
.
.
.
.

and aku harap kau happy beb . ;)


haaa !! ini laa orangnye....bufday girl !!sorry la celebrate lambat sikit....tapi memang aku niat nak celebrate bufday ko...berdue pon jadi laa kan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
emm....ni laa saye yang interfreme dalam agenda kali ni... ;)


haha....ini time nak gi keje....sempat meronggeng jap before gi keje...
bertudung pink ?agak janggal ye nampaknye....
saya memang jarang bertudung warne laen selain hitam..HAHA !
ni farid la punye keje...HAHA !mamat ni klakar giler...pago depan masuk angin dohh...
aishhh ,tak baek aku ni...incik farid ,nanti saya orderkan gigi okay !
HAHA !

p/s : entry da lari tajuk daa...hahaha...takpe2...tadaaaaaaaaaaaa.....tq ! ;)

No comments:

Post a Comment