Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Monday, February 21, 2011

benci !!!

salam...




emosi........emosi.......emosi......




takley sabaaar da !




makin lame aku makin benci...benci ngan someone !!!takley laa tengok muke die...ish ,rase cam sakit jew ati niii.....aku memang takley blah lansung ngan kau !if dulu aku banyak sangat sabar n skarang aku takley tengok ahh muke die..lagi-lagi bile ingat prangai die..argh !!!cepat-cepat la abis blajar....aku nak lari jauh-jauh dari melaka ni...


Ya Allah...berilah aku peluang untuk berdikari jauh dari ibu bapa aku...aku nak sangat rase berdikari...
tapi kalau aku pergi proceed study aku jauh-jauh camne ngan motor aku ?nouvo kesayangan aku.............
itu laa nyawa aku...kaki aku..if takde cam patah kaki aku..yelaa kan itu jelaa harta yang aku ade...nak beli kete tak mampu...itu jek yang mampu..HEHE !tapi memang laa teringin sangat-sangat...teramat sangat...dok melaka ni daa banyak sangat kenangan....gi sane terkenang...gi sini terkenang...takley lari mane pon...melaka pon kecik jek...pi mane-mane pon kat situ jugak...arghh,,,aku makin tension...lagi-lagi baru-baru ni dapat satu bad news dari someone...aduhh...sakitnye...rase sedey tapi ati nii kan cam da takley blah lagi...if dulu ley laa feeling-feeling tapi sekarang ni da ati kering daa...and aku nak ucapkan TERIMA KASIH laaa banyak-banyak kat member aku ni...die dah cite sumenye kat aku...dari situ laa semua persoalan terjawab....thanx okay !

No comments:

Post a Comment