Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Saturday, February 12, 2011

dugaan perasaan

cinta ??



rindu ??



sayang ??



DUGAAN PERASAAN !!
haaa..itulah sebenarnye 'word' yang aku cari...
cinta,rindu,sayang
3 word tuu aku kene buang jauh-jauh !!!!



Ya Allah....boleh dikatakan setiap hari aku still takleh lupakan die...bukan setiap hari,bukan setiap jam,bukan jugak setiap minit tapi setiap saat....ika..ika...nape la camni...toloong la..tolong la ingat semua dah berakhir...memang dah ditakdirkan aku bukan untuk die dan die bukan untuk aku...BUKAN !aku ngan die takkan boleh ade ati sesama sendiri...ingat ika...sebabnye sangat laa kukuh..kan kau dah tengok sendiri time kat mcD tuu..die dah banyak sangat berubah....n aku sebenarnye rase bersyukur gak die dah berubah...so ,sekarang aku jela yang kene terima kenyataan...nape laa aku tak boleh kuat untuk lupekan die...4 bulan jew kot aku kenal die...tapi ati aku ni berat sangat..ape patut aku wat ?remove die dari fb ?delete sume pic yang ade kene mengena ngan die ?argh,,,aku tak kuat untuk wat sume tuu...delete pic kami from laptop aku ,DONE !tapi entahlah..kadang2 aku rase aku ni ditakdirkan untuk rase bahagie tuu sekejap jew...sekejap sangat...Alhamdulillah jugak sebab aku diberi kesempatan untuk rase bahagie tuu even sekejap....aku doa sangat2 supaye aku bley lupekan die...die bermakne sangat bagi aku sejak aku kenal die...aku belum pernah kenal someone yang same cam die before ni...aku tertanya-tanya sangat nape laa sampai dua kali aku kene tempuh bende ni...bende yang same...takpelah..ni sume dugaan..aku sedar sume tuu..hidup aku ,perjuangan aku jauh lagi....aku kene teruskan perjuangan aku ni...aku kene dapatkan diploma aku...and then proceed untuk berjuang untuk dapatkan segulung ijazah...ni lah impian mak abah aku...even mak tak pernah cakap tapi aku faham sangat isi ati mak...n abah pulak slalu sangat menyebut..die nak anak die jadi cam anak orang laen..berjaya...Insyallah....ape pon aku akan cuba untuk teruskan perjuangan aku...semangat sangat perlu...aku perlukan kau SEMANGAT !Ya Allah...makbulkanlah doaku ini Ya Allah.....biarlah orang nak kate aku ni poyo ke ape ke..tapi ape yang aku tulis ni setiap ape yang aku rase..aku tak penah tipu...


actually ,aku suke sangat ngn ketenangan...cam dalam gambar ni...tenang jew..itu laa yang aku harapkan untuk hati ,perasaan dan jiwa aku....

tapi kan...adakah

hati ,perasaan ,jiwa = same ?

jawapan tuu depends kat kitew sendiri...
fikir-fikirkanlah....


tq !!

;)

No comments:

Post a Comment