Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Thursday, February 3, 2011

CRYING is not my friend but LAUGH is my best friend !!



SEDIH ? 
tolooong laa perasaan sedey...pergilah kau jauh-jauh dari aku..aku sekarang ni start bina semangat diri balik .aku slalu berdoa supaya aku tak akan sedey even terpakse tempuh dugaan .cehh wah !poyo laa pulak...takpe..suke ati aku laa nak tulis ape kan....so ,kite ENJOY !!!



crying ?
say NO to crying !

crying ?argh.....lupekan !ini memang salah satu cara melegakan rase sedey tapi it is not a better way to get back our spirit .ape orang kate...semangat .haaa..betol laa tu...now ,i am improve myself !i had motivated myself and i just think that it will be better if i make my life happy with   lauging....everytime we can lough...and anyone can feel to laugh ,laugh and laugh .


aku ?actually aku memang suka gelak .HAHA !gelak3...memang aku ni kawan-kawan yang pernah kawan ngan aku cukup kenal ngan gelak aku .kire aku ni cukup sinonim dengan gelak beso...HAHA !giler tol perangai...if da gelak tuu tak ingat dunia .memang takley cover dohh...seyes !so ,ini memang tabiat and habit aku...hahahah...if even sedey skalipon ,aku tetap ley gelak .betape akrabnye aku dengan word 'laugh' ni kan kan...agree tak ?hee...aku dah fikir ni laa salah satu cara untuk kurangkan stress dan lupekan masalah atau perasaan sedih....ternyata cara ini efektif !depend laa pada masing-masing..tapi anda ade 2 tabiat yang bley dipilih.......


eihter
.
.
.
.
.
.


or
.
.
.
.
.
.
.
.


haaaaa...keputusan di tangan anda !!!so ,renung-renungkanlah dan selamat mempraktik !HAHA .

p/s : rase cam poyo lak entry aku kali ni...hahahahha...memang poyo kot !takpelah...saje nak ilangkan bosan even penat balik keje...huhu...i am partimer !renaissance2...mule-mule bosan tapi lame-lame not bad laa..HEHE !




No comments:

Post a Comment