Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Saturday, September 17, 2011

seems like my diary

blog ini...
sudah seolah-olah diary aku kan ?
hahah..takla actually.ni bukanlah public diary.
tapi just a space for me to release.
release ape ?
macam macam lah.kadang-kadang ape yang aku terase excited nak share,aku share la.
and inilah tempatnya bial aku sedih,bosan,happy.haha.
zaman sekarang.
semuanya di hujung jari je.

ok..

actually..
entry arini bukanlah nak membebel pasal tu.
tapi aku just nak cakap yang aku sedey sesangat.
sedikit harapan aku simpan.
untuk further study.of course la further degree kan.
sedey sebenarnye...
tapi maybe belum rezeki lagi..
jangan cakap 'takde rezeki'
cakaplaa 'belum ade rezeki lagi'..
kan enak dengar tuu.ALLAH pun akan dengar setiap kata-kata dari mulut kita.
so,berhati-hatilah.
janganlah tersilap.

sedey punye sedey...
aku pun cuba lah buat schedule untuk hidup aku.
memandangkan aku tak dapat sambung degree intake aritu.
aku plan nak further pjj or plk lah..
pengajian jarak jauh or pengajian luar kampus ?
haaa..itulah kene difikirkan.
then,aku plan nak belajar autoCAD ngn microsoft project sampai mahir.
aku nak blajo mende tu sebab aku nak keje di position yang sebenar.
hahai...
itulah plan aku..sementara aku keje kat melaka ni.aku nak blaja mende tu sume..
encik leman..tolongg ajar saya,afiq n peah eh..
deal !haha..
then lepas projek kat muara sg duyong ni abes.
bos suh ikut gi jb.projek kat sane.if kat jb die offer position sebenar.
tapii aku tak sure lagi..
aku plan nak keje kat area kl.
sebab nanti senang nak sambung study.

haaa..
tu semua ketentuan Nya..
kita hanya merancang kan..
Ya ALLAH,makbulkanlah doaku..amin...

No comments:

Post a Comment