Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, September 27, 2011

24 September 2011

aku gembira bila tiba tarikh ni..
tanggal 24 September 2011!
secara tak lansung tarikh ni tarikh official aku tamat pengajian diploma aku..
majlis rasmi yang nice..berdebar-debar woo hadir majlis protokol camni..
nice POLITENIK MERLIMAU!time kasehh raikan kami...
gembiranye...even susah ,even payah..aku berjaya gak grad same-same ngan kawan-kawan aku.
kawan-kawan yang sangat aku sayang !kowang memang the best.aku tak mungkin lupe moment 3tahun bersame kowang...classmates aku DKA6A..kenangan kat class memang chill.



congrats you all!
bangga sangat dapat konvo same2..kite lepas sume paper!!!!!yeahhhh..
thanx korang...lame gakk lepak..
thanx gak kat mak abah yang datang..
mak ,abah...adik terharu..
mak dah datang pun adik dah cukup..



yelaa..mane tau ni je sekali aku konvo..
pasni dah takde rezeki..
sebab tu lahh even takde yang special pun pada ari tu.
tapi aku tetap meghargai 24 September 2011 ni..
hari aku diraikan...kan kan...

1 day before my convocation day

excited iron baju mak ,abah ,baju kurung ngan jubah convo..
chupp2!memang excited..haha !

the day before convo jugakk lah kami ade rehersal konvo..
time ni laa gile2 enjoy dapat jumpe kawankawan!
luch : pizza hutt
dinner : ikan bakar 
hehe..best kan..memey arr seronokk gilerr!
dinner tu memang plan nak makan ikan bakar ngan puan babby..our luvly P.A..
puan nampak seronok sangat.
kami invite puan sekeluarga n puan marlina chu gakk merangkap P.A sampingan kami.
setiap even kami puan marlina mesti join.haha..besfren our P.A..
dinner ni kami plan sebab yelaa pasni mesti susah nak jumpe lagi kan..
sume dah busy keje..busy ngan kerjaya masing2..
ececehh!tu sebab aku amik peluang ni spend time mase dinner same-same...

ni lunch timeeeee

dinner timee


ikan bakar..bestnyee

hee..
semoga persahabatan kite kekal yer DKA6A...
miss you all...
jumpe lagi..
harapharap konvokesyen ni bukanlah majlis konvo terakhir untuk kite..
convo degree pulakk yee.......


No comments:

Post a Comment