Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Tuesday, September 27, 2011

entry for mid

mid..
aku taknak kau salah faham.
aku taw kau mungkin suka uji hati aku macamne..
pasal lagu tu.
aku nak kau taw ,aku suke nyanyi lagu2 tu bukan sebab die.
tapi memang aku suke lagu tu.serious.
aku tak nafikan lagu tu memang maknanye wat sentap jiwa.
lirik ,sejarah lagu tu sume kan..
tapi no lahh!aku tak hadap lagi bende dah lepas.
jangan salah faham..
aku bukan nyanyi lagu tu sebab meratap tentang ape yang dah berlaku.
kau taw kan..
aku dah penat sangat ngan sume ni...
aku se cam nak undur balik mase if bolehh!
aku tak nak jadi hal ni.
bende2 ni wat aku pening pale..cam jadi satu beban kat otak aku ni..
sedih,marah,geram tapi aku nak wat ape..
tahla sejak akhir2 ni aku teramat lahh sedih..

aku pun nak pegi cam liyana laa.
mesti sume masalah ni selesai.

aishh..
entahlah..
nasib..nasib..
biarlah masa yang menentukan..

1 comment:

  1. ika ika..bagusla...bukan ko je nak ikot yana...ak pown same..msty bebas..

    ReplyDelete