Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Monday, January 17, 2011

KOSONG

Ya Rabbi...Tuhan jew taw perasaan aku lately ni...ade ape dengan word KOSONG tuu ?bosan yang teramat sangat .takde ape lagi yang ceria dalam hidup aku ni aku rase...balik uma bosan ,dok uma sewa lagi laa bosan...except ade keje final project .tuu pon asyik-asyik ngadap laptop..AISH ,kenapa laa sem ni class tak pack .bila banyak free aku memang la bosan...bosan yang teramat sangat...laptop ni jelaa teman sejati aku...tapi tuu pon broadband punye line slalu cam biol .bley tekanan beb...HAHA !then ,blog ni laa tempat aku nak tulis ape pon .aku punye blog ,ikut suke aku laa kan ?HAHA .aku still tak faham kenapa aku rase kosong sangat since tak close ngan abg aswad...ermmm ,memang tak dinafikan hari-hari ingat kat die .masalah betul la aku ni...aish !sampai bile laa kan....




p/s : tips untuk melupakan ape erk ? ;)

No comments:

Post a Comment