Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Monday, January 10, 2011

kawan ?

kawan...aku happy sangat bila berkawan..aku enjoy bila same2 dengan kawan2...tapi ,kawan..kenapa mesti kau ade perasaan tak baek kat aku..aku buat salah ape erk kat kau...if aku ade buat salah skalipon jangan la sampai buat aku camni...erm ,actually aku tak pernah terfikir pon kau camni..aku da anggap kau best friend aku beb...till sampai one day aku dengar kau berkata2 tak baek pasal aku n menambah2 cerita yang takde asal usulnya...hai..kawan..kawan...kalau laa kau rase aku ni salah nape laa tak tegur jek...nape mesti nak mengate aku kat orang laen...kenape erk ?musykil sangat2..ini laa yang aku tertanye2 sangat...erm...mungkin dengan memburuk-burukkan aku ,kau akan satisfied right ?maybe kau jelous..tapi ape laa yang nak diejelouskan beb...aku ni sape laa...don't worry laa..you're better then me laa..nape laa nak rase camtuu...n sampai lastly ,aku decide untuk memuaskan hati semua pihak .biarlah aku diam .diam lagi baek dari berkata-kata lagi...so ,kite dah matured right ?fikir sendiri la yee beb...actually ,aku taknak something happen kat persahabatan kite...tapi ini dah jadi..

No comments:

Post a Comment