Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Wednesday, November 23, 2011

semangat malaysia!!


syafika ke ni??
ayoyo..semangat kan?
cam tak caye jew aku yang dulu tak interested lansung pasal bola tapi tibe2 jadi MINAT!
haha...oleh sebab ni game team malaysia kan..
memang selalunya if team malaysia lawan aku ley arr layan..
slalu berharokk kat uma ngan makk aku..
tapi kali ni tukar angin sikit..
just imagine aku nak pi tengok kat mamak sume full!
sampaikan ade yg sanggup berdiri ahh..
haha..satu melaka gak pusing cari kedai..
gile ahh..time ni aku tengok sume orang bersemangat..
seronok lak tengok gelagat rakyat malaysia..
ade yang siap bersila ramai2 satu family duduk kat dataran mbmb tengok bola!
hee..
by the way..aku sebagai rakyat malaysia nak wish
TAHNIAH
and 
CONGRATS!!
harimau muda memang hebatt!!
mostly they all pun sebaya aku..
haha..kowg memang the best laa.
keep mantain laaa MALAYSIA!

love you lahhh..



No comments:

Post a Comment