Welcome to my blog !!

Welcome to my blog !!

Wednesday, March 23, 2011

kenangan giler !



salam...
actually entry kali ni cerita pasal aku yang ditahan wad...HAHA !tetibe lak teringat...hee...
.
.
.
.
check it out !!!

siot tol..ade satu malam tuu aku gi laa hospital...orang saket laa katekan...skali amik darah ,nurse cakap positif denggi..hoho..memang takley blah laa kene tahan wad...nak tak nak terpakse laa gamaknye...dok hospital tersangat laa bosan...cam hampeh !da laa sakit time tuu nak tido pon takley..camne nak tido nurse tuu asyik memekak jek..lampu pon tak switch off .rase macam nak begaduh jek ngan nurse tuu..
hahahahahhaha...


paling takley blah 3 ari aku dok wad tuu setiap ari 5kali amik darah..mak aihh !sakit woo...sampai kebal tangan aku ni hahh...hahahaha..tapi experience kali ni memang klakar laa...n sangat ngeri...;(
takmo masuk wad lagi !!!

haaaa...comey tak plaster untuk jarum tangan aku ?
HOHO...

;D

the moral is berhati-hati laa dengan nyamuk di rumah anda...HAHA !
siot punye nyamuk .sebab ko aku kene dok hospital...bosan giler babun !!!
naseb baek ade kawan-kawan yang prihatin dtg tgk aku kan2..heee...tq guys !and appreciate sangat kat mak..aku banyak giler susahkan die...also to my sis..hehe..slalu masakkan aku makanan sedap-sedap...wink2~


heee...


tq all !!

;0

No comments:

Post a Comment